در گرگان بیشتر دیده شوید


شما می توانید در سایت گرگان تماشا که سایت بومی گرگان و گلستان بوده به بهترین شکل حرفه خود را تبلیغ نمایید . برای این کار می توانید از بین مدل های تبلیغی زیر یکی را انتخاب نموده و بعد از پرداخت وجه و هماهنگی لازم در سایت گرگان تماشا دیده شوید :

1 - تبلیغ رستوران ها کافه کبابی ها رستوران های سنتی و فست فود ها مراکز خرید سوغاتی ها ویلا ها اقامتگاه های بوم گردی و ... در صفحه مربوط به هر یک ازین مشاغل که در دید کامل بازدید کنندگان قرار می گیرد و هزینه ان برای هر هفته برابر با  20 هزار تومان می باشد.در هر هفته تنها یک تبلیغ در هر شغل نمایش داده می شود.

2 - ریپورتاژ اگهی که در این نوع تبلیغ شما می توانید مقاله ای شامل مقالات کلیدی وب سایت و حرفه خود را نوشته و یک لینک به وب سایت و یا شبکه اجتماعی خود قرار دهید . هزینه این نوع تبلیغ با ماندگاری دایم در سایت و بدون پاک شدن برابر با 100 هزار تومان می باشد . این تبلیغ ها در قسمت مقالات سایت قرار می گیرند.

3-برای تبلیغ های خاص و پر اهمیت می توانید در اسلاید اصلی اول سایت به صورت یک هفته ای به تبلیغ بپردازید . در حال حاضر وب سایت گرگان تماشا با بخش رزرو اماکن ویلایی و روستایی شروع می شود و اسلاید بدون عکس و مخفی می باشد و در صورت رزرو این نوع تبلیغ اسلاید اصلی قبل از همه عناوین سایت حرفه شما را نمایش خواهد داد. هزینه این نوع تبلیغ برای هر هفته برابر با 150 هزار تومان می باشد .

 

برای هماهنگی می توانید با شماره 09101062234 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

نظرات کاربران

سیامک 31 شهریور 1402

واقعا جای شکر گزاری دارد ممنون