اجاره سوییت در ناهارخوران


هر مسافری در سفر به گرگان اولین چیزی که در ذهنش تداعی می شود ناهارخوران گرگان و اجاره سوییت در ناهارخوران است.بلوار ناهارخوران از لوکس ترین مناطق شهری گرگان بوده که در طول مسیر چندین کیلومتری ان که از دل شهر شروع می شود و به میدان ناهارخوران و جنگل و کوه ختم می شود سراسر مملو از ویلا ها و اپارتمان لوکس رو به جنگل و رستوران و مغازه های امروزیست . بلوار ناهارخوران که این روزها دیگر جزیی از شهر شده و جز خیابان های اصلی شهر می باشد و هم چون قدیم به صورت جنگلی در دور دست نمی باشد . بلواری پهن با فضای سبز اراسته و نورپردازی مناسب در شب که منظره کوه های بلند گرگان که پوشیده از جنگل هستند در دور دست شما را به سمت خود می کشد.

در این مسیر شما انواع و اقسام ویلاهای تریپلکس و دوبلکس و اپارتمان های رو به جنگل و ویلاباغ هایی را خواهید دید که تمامی انها به صورت شخصی و متعلق به مردم بومی شهر گرگان می باشد و اجاره داده نمی شوند . در واقع از بزرگترین تفاوت های مردم شهر گرگان با استان همجوار خود یعنی مازندران دارد در همین نکته است که ویلاهای شخصی و اپارتمان های شخصی به هیچ عنوان اجاره داده نمی شوند . بنابراین در مسیر برای اجاره سوییت در ناهارخوران وقت نگذارید و سراغ این و ان را نگیرید زیرا به در بسته خواهید خورد.

در میانه راه در ورودی شهرک دخانیات و بالاتر گروهی پلاکارد به دست با کلماتی همچون اجاره ویلا در ناهارخوران و یا اجاره سوییت در ناهارخوران شما را به اشتباه میاندازند. تمام این افراد خانه های اجاره ای در مناطقی دارند که از نظر اینجانب به عنوان یک گرگانی اصیل و قدیمی اصلا مطلوب نبوده و از امنیت کافی برخوردار نمی باشند و بعضا در مسیرهای خاکی و پرت قرار دارند. بنابراین اکیدا به شما توصیه می گردد کمی صبر کنید و راه میدان ناهارخوران را در پیش بگیرید و پا به جاده جنگلی کوهستانی روستای زیارت بگذارید . از اواسط راه بعد از عبور از جنگلی انبوه کم کم سر وکله ی تابلوهایی مبنی بر اجاره سوییت در زیارت و ویلا در زیارت پیدا می شود . منطقه زیارت گرگان ییلاقی بوده و با وجود تمام محدودیت های رفاهی از نظر اجاره ویلا و سوییت در کنار جنگل رضایت شما را جلب خواهد کرد.بومیان این منطقه مورد اعتماد بوده واز نطر اعتماد به انها و امنیت خانه های اجاره ای در زیارت مورد تایید هستند.

در منطقه زیارت گرگان می توانید با کمی جستجو ویلاهای جنگلی مناسبی را پیدا کنید هرچند دراین منطقه بیشتر اپارتمان های کنار جنگل به چشم میخورد. هم چنین با توجه به شناخته شده بودن و محبوبیت روستای زیارت گرگان و هجوم مسافران در روزهای تعطیل شانس شما در یافتن ویلای اجاره ای در زیارت بسیار کم خواهد بود.بنابراین راه حل پیشنهادی مراجعه به سایت رزرو ویلاهای اجاره در گرگان و گلستان می باشد که میتوانید با خیال راحت از یک ماه زودتر ویلای مورد نظر خود را انتخاب و رزرو نمایید. در سایت گرگان تماشا لیست کاملی از ویلا و هتل های گرگان و خانه های روستایی و اقامتگاه های بوم گردی در گرگان و گلستان موجود است و عکس و مشخصات کامل و قیمت ها درج شده است.

 

نظرات کاربران

تا به حال کسی نظری ارسال نکرده است، شما اولین نفر باشید.

مطالب مرتبط