ویلا باغ در گرگان


برای خیلی از مسافرانی که به شمال و شهر گرگان میان اقامت در سوییت و اپارتمان هایی که تو شهر خودشون توش ساکن هستن خیلی جذابیت نداره و به سراغ اجاره ویلا باغ در گرگان میرن . به همین منظور در این مقاله سعی کردم یک ویلا باغ گرگان رو بهتون معرفی کنم . ویلا باغ با کد 1015 در سایت گرگان تماشا که البته آدرس و مشخصاتش به طور کامل توضیح داده شده و باز هم برای شفافیت بیشتر به همه توضیح میدم .این ویلا باغ در 5 کیلومتری غرب گرگان قرار داره و ازونجا وارد فرعی شده و پس از روستا و زمین های کشاورزی وارد منطقه جنگلی میشیم . از در ورودی ویلا باغ تا شهر گرگان 8 کیلومتر و 8 دقیقه زمانی فاصله داره و در این منطقه کلا در حدود 20 تا خونه و ویلا در کنار هم قرار گرفتند . در این منطقه مغازه ای برای خرید وجود نداره ولی شما به راحتی در مسیرتون به این ویلاباغ میتونید مایحتاج تون رو تهیه کنید . در ورودی که باز میشه مسیر درختکاری شده به طول حدودا 150 متر شما را به محوطه ورودی ساختمان میرسونه . در اطراف تون 10000 متر باغ از درختان مختلف سرسبز قرار گرفته و ازین نظر این ویلا باغ گرگان رو ممتاز کرده . محوطه باز و ورودی درخت کاری شده که با سنگ پوشش داده شده به راحتی برای همه خودروها قابل عبور و به اندازه کافی جا برای پارک خودرو ها وجود دارد . در کنار حیاط انواع وسایل بازی کودکان مثل سرسره و تاب قرار گرفته . ساختمان به صورت 2 طبقه با نمای سبز رنگ دیده میشه که در طبقه پایین فقط میز پینگ پنگ قرار گرفته که به صورت سرپوشیده همیشه برای تفریح امادست . در طبقه بالا یک ساختمان 3 خوابه 180 متری با معماری کمی قدیمی قرار گرفته ولی با رسیدگی منظم و نظافت دایمی کم وکاستی نداره . چشم انداز اتاق خواب ها که به روی باغ بزرگ اطرافش باز میشه بسیار لذت بخشه . داشتن 3 اتاق خواب که برای سقف ظرفیت 10 نفر پیش بینی شده برای خانواده پر جمعیت بسیار مناسب می باشد . مبلمان وتخت خواب به اندازه کافی در هر قسمتی در نظر گرفته شده و برای تابستان که هوا گرمتر میشه کولر گازی و برای زمستان های برفی گرگان , وجود لوله کشی گاز شهری بسیار کمک به رفاه هر چه بشتر شما میکنه . وجود سرویس ایرانی و فرنگی هم برای هر سن و سالی در نظر گرفته شده . دیوار های غربی این ویلا باغ گرگان در مجاورت جنگل های انبوهی قرار گرفته که بسیار چشم نواز خواهد بود . به دلیل دنج بودن و سکوت منطقه و جنگل هایی که در اطراف این منطقه قرار گرفته , شاید رفت و امد در یک مسیر فرعی و اقامت در محیطی به فاصله 8 دقیقه از شهر , چندان خوشایند نباشه ولی برای اون هایی که به دنبال سکوت جنگل هستند گزینه عالی می باشد . هرروز صبح میتونید با کمی پیاده روی خودتون رو به جنگل برسونید و اگه اهلش باشید مسیر رودخانه رو ادامه بدید و مناظر شگفت انگیزی رو خواهید دید.جنگل هایی که کمتر برای گردشگران شناخته شده هستند و شما به تنهایی میتونید با صدای پرندگان همسفر جاده های باریک منطقه بشید . البته اگه تجربه جنگل پیمایی ندارید خیلی دور نشید و حتما در روشنایی روز اقدام به پیاده روی کنید . در هنگام غروب و تاریکی هوا از صدای گله های بزرگ شغال نترسید که این حیوانات کوچک بی ازار هستند وهمیشه در مناطق جنگلی بکر حضور دارند . خلاصه که این ویلا باغ گرگان برای اهلش بسیار لذت بخش و برای کسانی که به چهارچوب بسته خانه های شهری عادت دارند خیلی دلچسب نیسته .

بهرحال سعی کنید ازتک تک لحظاتتون در این باغ لذت ببرید که با بارش باران رنگ سبز جنگل و بوی خاک باران خورده در هر جایی برای شما تکرار نخواهد شد.

جهت دیدن مشخصات و امکانات و رزرو ویلا در ناهارخوران و زیارت گرگان و سوییت در استان گلستان به صفحه ویلاهای سایت گرگان تماشا هم سری بزنید.

نظرات کاربران

موسوی 29 بهمن 1397

خوب

اکرم گلشنی 21 اسفند 1397

سلام ایا امکان رزرو ویلای فوق برای هفت روز از 28اسفند 97 برای تعداد 12 نفر وجود دارد

حذف پاسخ مدیر : با سلام میتونید وارد لینک صفحه همین ویلا باغ بشید و با شماره تماس اعلام شده تماس بگیرید

میعاد 15 آبان 1398

عالی بود

مطالب مرتبط