اجاره ویلا در زیارت


روستای زیارت گرگان از محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین روستاهایی ییلاقی کشور در 5 سال اخیر بوده و به همین دلیل اجاره ویلا در زیارت از دغدغه های همیشگی مسافران آن میباشد . روستایی سرسبز که در بین کوه های صخره ای بلند قرار گرفته و چند سالیست بدلیل ساخت و ساز بی رویه در ان ظاهر روستایی خود را در بیشتر مناطق از دست داده و شکل مدرن و شهری به خود گرفته است . با این حال جاده باریک مارپیچی که در بین چتر جنگلی درختان بلند در کنار رودخانه  شما را تا روستا همراهی میکند حال و هوای خاص خود را دارد . تنورهای محلی گلی در کنار جاده که پیرزن های روستایی در حال پخت نان تازه هستند صفا خاصی به این جاده میبخشد . در دوطرف این جاده مملو از اپارتمان های بلند مرتبه و ویلاهای جنگلی میباشد و تابلوهای اسکان مسافرین و اجاره ویلا در زیارت شروع به خودنمایی میکند . اماکن اقامتی در زیارت از پایین ترین قیمت ها تا قیمت های چند میلیونی با انواع دکوراسیون و چشم انداز در پیش روی مسافران قرار دارد .اینجانب به عنوان یک گرگانی قدیمی به همه مسافران یاداوری میکنم در منطقه روستای زیارت , تنها موارد موجود برای اقامت , اپارتمان های رو به جنگل میباشند . تمامی ویلاهای موجود در مسیر این جاده که میبنید شخصی و متعلق به مردم شهر گرگان میباشد و تنها گزینه برای مسافران انتخاب از بین اپارتمان های موجود میباشد .هم چنین به همه دوستانی که خواهان ویلا استخردار در زیارت هستند توصیه میکنم که کلا ان را فراموش کنید. تمامی ویلاهای لوکس و استخردار زیارت به صورت شخصی بوده و اجاره ای نمیباشند . ( طبق اطلاعات موجود تا مرداد 1400 ) جهت رزرو ویلا استخردار جنگلی به سایت گرگان تماشا مراجعه نموده و ویلاباغ جنگلی استخردار گرگان با کد 1015 و ویلا دوبلکس استخردار کردکوی با کد 1022 و ویلا استخردار تنگراه جنگل گلستان با کد 1025 را ببینید.

در این بین برخی اپارتمان های مانند ویلا دوبلکس کد 1034 سایت گرگان تماشا با چشم انداز 360 درجه در طبقه ششم بر بالای یک بلندی قرار گرفته و گذر ابرها بر فراز جنگل های روستا بدون شک هر مسافری  را راضی خواهد کرد. تجهیزات و امکانات لوکس بکار رفته در این ویلا جنگلی زیارت رفاه همه سلیقه های مسافران را تضمین میکند .ویلاهای زیارت گرگان بدلیل پیک ورود مسافر در روزهای تعطیل و اخر هفته همواره به صورت صد درصدی اشغال هستند و از چند هفته زودتر رزرو میشوند و مسافرانی که در تعطیلات وارد منطقه میشوند قطعا نا امید برخواهند گشت . به همین دلیل شما با مراجعه به سایت گرگان تماشا در بخش اجاره ویلا میتوانید مناسب با سلیقه و بودجه خود ویلا زیارت جهت اقامت را انتخاب نمایید .

برای مسافرانی که بدنبال خانه های روستایی زیارت هستند و هزینه های کمتری جهت اقامت مدنظرشان میباشد میتوانند با مراجعه به بخش خانه های روستایی سایت , بوم گردی زیارت را انتخاب نمایند . یک خانه روستایی 4 اتاقه دربست با حیاط سرسبز که پذیرای مسافران سنتی پسند میباشد . تراس چوبی رو به کوهی پوشیده از درختان جنگلی هر روز صبح در انتظار شماست . بوم گردی زیارت گرگان بدلیل قرارگیری در ابتدای روستا و نزدیکی به تمامی مراکز خرید در منطقه راحتی کامل در این زمینه را برای شما به ارمغان خواهد اورد.

اکثر اپارتمان های اجاره ای روستای زیارت در محدوده قبل از روستا قرار دارند ولی برخی نیز در داخل روستا قرار دارند . اجاره ویلا در زیارت چه در داخل روستا چه خارج روستا هر کدام مزیت های خاص خود را دارد که بسته به سلیقه های متفاوت مسافران انتخاب خواهد شد. در محدوده ماقبل روستا فضایی بازتر و جاده پهن تر بوده و تمامی رستوران ها وکافه های سنتی در این محدوده قرار داشته و تراکم اپارتمان ها ویلا ها بسیار بالاست . در داخل روستای زیارت جاده باریک تر شده  در اخر هفته ها رفت و امد کند صورت میپذیرد و بسیاری از مسافران جهت بازدید از ابشار زیارت مجبور به گذر از داخل روستا میباشند. در عین حال مملو از مغازه ها جهت خرید مایحتاج مسافران و قصابی و نانوایی میباشد . در داخل روستا هم چنین وجود حمام قدیمی زیارت به صورت عمومی برای تجربه خیلی از مسافران فراهم است . بعد از روستا جاده خاکی شده و نسبتا مطلوب بوده و پس از 30 دقیقه شما با خودرویتان به ورودی ابشار زیارت خواهید رسید.

در قسمت بالایی روستا کوچه های سنگفرش با دیوارهایی از پرچین چوبی بهترین گزینه برای عکاسان مناطق روستایی میباشد . حال و هوای روستایی قدیمی و صدای مرغ و خروس و گاوها مخصوصا در روزهای خلوت روستا در وسط هفته خاطره فراموش نشدنی در زیارت گرگان برای شما خواهد بود.

بعد از عبور از میدان نهارخوران گرگان و طی مسافتی در حدود شش کیلومتر در جاده جنگلی کوهستانی  شما به روستای زیارت خواهید رسید . در اواسط جاده کافه های سنتی جهت سرو صبحانه و غذای کامل پیش روی شما خواهند بود و با منظره جنگل های ابری و مه گرفته و نم باران خوردن املت با نون اتیشی محلی تجربه ای فراموش نشدنی برای شما خواهد بود.

برای دوستانی که در تعطیلات به این منطقه امده و بدلیل رزرو بودن تمامی ویلاها در حال برگشت هستند حتما با کارشناسان سایت گرگان تماشا تماس گرفته تا در خصوص رزرو ویلا های پاقلعه رامیان و ویلا جنگلی افرا تخته و ویلاهای علی اباد , شما را راهنمایی کنند.

نظرات کاربران

کاظم 6 اردیبهشت 1401

سلام متاسفانه هرجا رو که میگی میگن رزرو شده یعنی چی نه سامانه ایی هست نه قیمتی داخلش پیک و غیر پیک

حذف پاسخ مدیر : سلام قیمت ها در بخش اجاره ویلا در داخل هر کد ویلایی در سه بخش نوشته شده : قیمت وسط هفته قیمت اخر هفته قیمت تعطیلات , اینکه رزرو شده بخاطر دیر اقدام کردن شما جهت رزرو هست ,

مطالب مرتبط