ویلاهای استخردار گرگان با قیمت


با شروع فصل گرما در کشور تب و تاب اجاره ویلا های استخردار بخصوص در شمال ایران افزایش می یابد . در این میان ویلاهای استخردار گرگان نیز بسیار مورد توجه بوده و همواره طالبان خاص خود را دارد . در این نوشتار سعی میکنم شما را با لیست کاملی از ویلاهای استخردار اشنا کنم تا در سفر به این شهر بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از سایت های قدیمی و بومی استان گلستان در زمینه اجاره ویلا در گلستان , سایت گرگان تماشا میباشد . شما در این سایت به عکس و مشخصات و قیمت روز ویلا های جنگلی و استخردار در استان دسترسی خواهید داشت.قیمت ویلا ها در این سایت در کل سایت بروز بوده و مسافران گرامی بابت براورد هزینه سفر خود هیچ نگرانی نخواهند داشت.

از جمله های ویلاهای مورد توجه ویلا باغ استخردار گرگان با کد 1015 میباشد که بدلیل قرارگیری در کنار جنگل و محیط دنج و ساکت بسیار مطلوب مسافران میباشد . بنای سازه قدیمی بوده ولی بطور کامل بازسازی شده و دارای 3 اتاق خواب بوده و با وجود باغ 5000 متری دربست در اختیار شما در کنار جنگل بهانه ای برای بهانه گیران نمیگذارد. این ویلا در سمت غرب گرگان قرار گرفته و 10 دقیقه تا ابتدای شهر فاصله دارد.از بهترین ویژگی های این ویلا باغ  استخردار گرگان میتوان به تماشای جنگل در هنگام شنا در استخر روباز ان اشاره کرد . ابعاد استخر بسیار بزرگ بوده و در کلاس حرفه ای طبقه بندی میشود.زمین والیبال در کنار استخر با نمای جنگل نیز از دیگر ویژگی های مثبت ان بشمارمیرود. هم چنین در طبقه همکف ان میز پینگ پنگ برای علاقه مندان قرار داده شده است.

دیگر ویلا استخردار گرگان در فاصله 15 دقیقه با شهر قرار گرفته و با کد 1022 در سایت گرگان تماشا طبقه بندی شده است . بنای به نسبت نوساز و مبلمان و وسایل بروز در داخل ویلا از نکات مثبت ان است . حیاط 450 متری که بطور کامل درخت کاری و گلکاری شده و برای قدم زدن شما در هنگام چای عصرانه بسیار ارامش بخش خواهد بود . استخر اب سرد روباز در ابتدای این حیاط در جلوی تراس قرار گرفته و امنیت کامل در هنگام شنای کودکان شما را در بر خواهد داشت . این ویلا بصورت 2 خوابه و دوبلکس میباشد .

از جمله ویلا های استخردار 3 خوابه در گرگان میتوان به کد 1028 در فاصله 12 دقیقه با شهر اشاره کرد . بنا به نسب نوساز بوده و دارای حیاط 400 متری گلکاری شده میباشد . استخر این ویلا بصورت سرپوشیده رو به حیاط میباشد و برای خانواده هایی که محدودیت های برای خود دارند مطلوب میباشد. وجود الاچیق در وسط حیاط و اتشدان مخصوص برای شب نشینی های شما بسیار عالی خواهد بود .

جنگل گلستان قدیمی ترین پارک ملی حفاظت شده ایران است که در فاصله 2/5 ساعت در شرق شهر گرگان قرار دارد . در محدوده تنگه راه 2 ویلای استخردار گلستان قرار گرفته است . ویلا استخردار ابگرم جنگل گلستان با کد 1025 به صورت دوبلکس بوده و با تجهیزات کامل مبله شده است . حیاط سرسبز درخت کاری شده در حاشیه استخر سرپوشیده ان بسیار دلچسب است . وجود تراس در میان درختان مکان مناسبی برای محفل های خانوادگی شما میباشد . نظافت و رسیدگی به این ویلا بسیار منظم بوده و همواره محبوب مسافران است .

ویلا استخردار 1032 گلستان نیز دارای ابگرم بوده و سرپوشیده میباشد . دارای 2 اتاق خواب بوده و مبله شده و به صورت سیستم هتلی نظافت و نگهداری میشود . حیاط کوچکی رو به مزارع کشاورزی در تنگه راه دارد . برای مسافرانی که از بجنورد و مشهد وارد گلستان میشوند این ویلا از نزدیک ترین ویلاهای استخردار در شمال کشور برای انها میباشد.

برای مسافران گرامی که بدنبال ویلا های جنگلی گرگان و رامیان و خانه روستایی در علی اباد و استان گلستان هستند , سایت گرگان تماشا پذیرای انها خواهد بود.در این سایت اطلاعات کامل و قیمت ها جهت رزرو شما مهیاست.

نظرات کاربران

محمدحسن موسی خانی 3 آبان 1400

سالها دل طلب جام جم از ما میکرد وانچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد با همه احترامی که برای تک تک نقاط ایران عزیزمان قائلم باید بگویم استان گلستان تنها استانی است که تمامی چشم اندازهای طبیعی را یکجا در خود دارد کوه-دریا-بیابان-جنگل-استپ-دشت-رودخانه-ابشار-جزیره-خلیج-جلگه و خیلی مناطق دیگر که بقیه استانها از داشتن همه انها به اینصورت محرومند فقط میتونم بگم برای مسئولین رده بالای استان بابت این قصور متاسفم

1

مطالب مرتبط