اجاره ویلا در گرگان

گرگان به عنوان جدیدترین مقصد گردشگری کشور از جمله شهرهای محبوب مسافران در سال های اخیر می باشد که اجاره ویلا در گرگان دغدغه بسیاری از انها می باشد.به همین منظور در این مقاله به معرفی مکان ها و ادرس ها با رنج های قیمتی هر منطقه پرداخته تا برای همه مسافران قابل استناد بوده و بتوانند ویلای مورد نظر خود را در گرگان را جهت اجاره بیابند .

بخش اول در حاشیه جاده کمربندی گرگان در محله هایی هم چون افسران و شهرک امام و جرجان و شهرک های حاشیه این کمربندی بسیاری از خانه های اجاره ای با قیمت های بسیار کم و با امکانات کافی ولی معمولی وجود دارند که اکثر این خانه ها در محلات متوسط  و متوسط رو به پایین شهر قرار دارند و برای بسیاری از مسافران اجاره خانه در گرگان با قیمت کم و امکانات متناسب با ان قیمت در این اماکن امکان پذیر می باشد . خانه های این قسمت ها به صورت سوییت و اپارتمان در شهرک های حاشیه ای شهر بوده و حالت ویلاهای رو به جنگل را در قسمت دیگر شهر باید جستجو کرد.

بخش دوم حاشیه بلوار ناهارخوران گرگان می باشد که از جمله محبوب ترین اماکن مورد نظر همه مسافران ورودی به شهر گرگان می باشد. ویلا های ناهارخوران گرگان به صورت دوبلکس و تریپلکس با حیاط های بزرگ رو به جنگل در نزدیکی شیک ترین رستوران های شهر قرار دارند . کلیه ویلاهای اجاره ای گرگان در ناهارخوران به صورت شخصی در اختیار گرگانی ها بوده و به همه مسافران گرامی توصیه میشود وقت خود را در این منطقه جهت اجاره ویلا در گرگان صرف نکنند زیرا تمامی ویلاها مالکیت شخصی داشته و اجاره ای نمی باشند . تمامی تبلیغات های مربوط به اجاره ویلا گرگان در ناهارخوران جنبه تبلیغاتی داشته و تابلو بدست هایی که در بلوار ناهارخوران مشاهده میکنید سوییت هایی بسیار معمولی در شهرکی حاشیه ای بنام قلعه حسن دارند که اکیدا ورود به این مناطق توصیه نمی شود .

بخش سوم روستای زیارت گرگان میباشد که این روستا با فاصله 6 کیلومتری از میدان ناهارخوران و 10 دقیقه زمانی از بهترین گزینه های اجاره ویلا در گرگان میباشد . جاده زیارت گرگان بدلیل وجود رودخانه و کوه و جنگل انبوه در نزدیکی ویلاها و سوییت های اجاره ای بسیار خوشایند مسافران بوده و در بهار و تابستان اب و هوای ییلاقی و خنک منطقه بسیار دلپذیر خواهد بود . اجاره ویلا در زیارت گرگان نیز به روش های مختلفی برای همه امکان پذیر است که بنده به عنوان یک گرگانی قدیمی رزرو ویلاهای زیارت قبل از ورود به منطقه را به همه مسافران گرامی توصیه میکنم . بدلیل حجم بالای مسافران ورودی به زیارت گرگان در کل ایام سال بخصوص تعطیلات , دلخوشی به انتخاب و رزرو ویلا از بزرگ ترین اشتباهات ممکن مسافران در منطقه زیارت خواهد بود زیرا همه ی سوییت ها و ویلاهای با کیفیت بالاتر در زیارت گرگان از هفته ها و زودتر و برای عید نوروز از بهمن ماه رزرو شده و تنها سوییت های بسیار معمولی با سیستم گرمایش کم کیفیت در این روزها باقی خواهند ماند.جاده زیارت بدلیل محاصره شدن با کوه و جنگل و رودخانه بسیار باریک بوده و به همه مسافرانی که برای بار اول ازین محور عبور میکنند توصیه میشود حتما روشنایی روز برای عبور بار اول و تماشای زیبایی های جاده انتخاب کنند.

به همین دلیل توصیه اکید برای رزرو در این منطقه از طریق سایت بومی استان گلستان یعنی سایت گرگان تماشا می باشد که کلیه مشخصات و عکس و ادرس و امکانات به طور کامل برای هر ویلا و سوییت در زیارت گرگان قید شده است.برای همین منظور سری به سایت گرگان تماشا بخش اجاره ویلا بزنید و از طریق شماره های درج شده نسبت به رزرو ویلا درگرگان اقدام نمایید.

بخش چهارم ویلاهایی در نزدیکی ورودی شهر گرگان میباشند که بسیاری ازین ویلاها بدلیل قرارگیری در حاشیه جنگل و محیط دنج و ساکت و بدور از ترافیک بلوار ناهارخوران و حیاط و باغ های بسیار بزرگ و وجود استخرهای روباز علاقه مندان خاص خود را دارند که ان جمله میتوان به ویلا باغ استخردار گرگان و ویلا دوبلکس استخردار گرگان اشاره نمود که با سابقه چند ساله بسیار محبوب برای مسافران میباشد.

بخش پنجم بافت مرکزی شهر گرگان میباشد که برای بسیاری از مسافران که بدنبال امکانات کامل رفاهی و اسانسور و مبله بودن و سیستم های گرمایشی سرمایشی مجهز هستند و یا جهت سفرهای کاری به این شهر سفر میکنند گزینه بسیار مناسبی میباشند .جهت اجاره سوییت در گرگان نیز هم چون روش های بالا میتوان به بخش اجاره ویلا سایت گرگان تماشا مراجعه نمود . در این بین از بهترین گزینه های موجود سوییت مبله کد 1019 در مرکز شهر میباشد که با دسترسی چند دقیقه ای به همه ادارات و خیابان های اصلی شهر بسیار مورد توجه است . هم چنین در این سوییت مبله امکانات کامل خانه های شخصی هم چون ساید بای ساید و لباسشویی و اتو  و سشوار و تخت و مبلمان مجهز و ال سی دی برای رفاه مسافران در نظر گرفته شده است.

هم چنین جهت راهنمایی در مورد جغرافیای شهر گرگان به اطلاع دوستان میرسانم که جاده کمربندی که از سمت تهران به سمت مشهد از گرگان میگذرد در پایین ترین قسمت شهر قرار داشته و شما هنگام عبور از کمربندی از عرض شهر عبود خواهید کرد و چنانچه به سمت مرکز شهر و ناهارخوران و یا کوه و جنگل تغییر مسیر بدهید به صورت عمود بر کمربندی شهر ادامه مسیر شده و و از طول شهر عبور خواهید کرد که تمامی مراکز و رستوران و کافه و اماکن گردشگری شهر در این بخش قرار دارند . در واقع در گرگان هر چه به سمت خیابان ولیعصر و بلوار ناهارخوران حرکت میکنید به جنگل و کوه نزدیک تر شده و به همان نسبت مناطق مرفه ترشهری را خواهید دید و به همین دلیل قیمت سوییت و ویلا ها در این راستا با بقیه بخش ها متفاوت خواهند بود. بهرحال  تمام مسافران گرگان حتما جهت تجربه بهترین غذاها و فست فود های سری به این مناطق شهر خواهند زد و اشنایی کامل پیدا خواهند کرد.

 

نظرات کاربران

تا به حال کسی نظری ارسال نکرده است، شما اولین نفر باشید.

مطالب مرتبط