اجاره ویلا در ناهارخوران


ناهارخوران گرگان از دیرباز از معروف ترین جنگل های دیدنی و اماکن گردشگری در سطح ایران بوده است. به همین دلیل اجاره ویلا در نهارخوران برای بسیاری از گردشگران و مسافران از دغدغه های مهم سفر میباشد.در ادامه خیابان ولیعصر گرگان کم کم نمای کوه های سرسبز پوشیده از درخت در دور دست خودنمایی میکند.شلوغ تر شدن بلوار اصلی که مملو از خودرو با پلاک هایی از سراسر ایران میباشد و رستوران های بزرگ و مجلل همه نوید نزدیک شدن به یک منطقه زیبای گردشگری را به شما میدهد. در دو طرف بلوار ناهارخوران پیاده روهای پهن و رنگی همه روزه پذیرای ورزشکاران گرگانیست که در هوای مطبوع جنگلی در حال پیاده روی هستند. کم کم چشم انداز وسیعی در جلوی چشمان شما باز میشود و درختان جنگل را دو طرف مسیر خود از نزدیک خواهید دید.کوچه های زیبایی که در انتها به جنگل میرسند برای همه رهگذران وسوسه انگیز بوده و رویای زندگی شهری در کنار جنگل را از ذهن میگذرانند.در اواسط مسیر شما خروجی پارک جنگلی النگ دره را خواهید دید.شهرک مسکونی سروش جنگل با خانه باغ و ویلاهای مجلل در دو طرف مسیر شما را به ورودی پارک النگدره میرسانند. این پارک پاتوق ورزشکاران برای پیاده روی و دوچرخه سواری روزانه بوده و سکوت پارک بدون خودرو همراه با صدای پرندگان بوده و لذت مسیر را دو چندان میکند.در شهرک سروش جنگل یکی از ویلاهای لوکس منطقه جهت اجاره مسافران موجود میباشد. ویلا جنگلی ناهارخوران با چشم انداز زیبای جنگل جایی برای تردید شما باقی نمیگذارد.تراس های چوبی بزرگ نوید استراحت مطلق روزانه را به شما میدهند.دور تا دور این ویلا ناهارخوران مملو از پوشش جنگلی زیباییست که ارزوی هر طبیعت دوستی میباشد.منطقه ناهارخوران بدلیل اینکه از مناطق لوکس شهر گرگان بوده و تمامی ویلاهای منطقه شخصی ساز بوده , از لحاظ قیمتی جز دسته گران محسوب شده و قطعا با همه این توصیفات برای همه اقشار جامعه مناسب نخواهد بود.در این منطقه قسمت کوچکی ز یک روستای قدیمی وجود دارد که سوییت های اجاره انها با نام ناهارخوران قطعا شما را به اشتباه خواهند انداخت.در منطقه ناهارخوران ویلاها مجلل و با حیاط های بزرگ بوده و قطعا سوییت هایی با دکوراسیون ضعیف و قیمت های پایین جای تردید دارد.بهرحال برای اجاره ویلا در ناهارخوران میتوانید به سایت گرگان تماشا و بخش اجاره ویلا مراجعه نمایید.در این بخش ویلای ناهارخوران با کد 1030 اماده رزرو برای همه دوستان میباشد. بدلیل محبوبیت این منطقه و رزرو ماهانه اکثر شرکت های بزرگ ایران , ست کردن رزرو این ویلا نیاز به برنامه ریزی از مدت ها قبل دارد و برای مثال از دی ماه رزرو ایام نوروز ان تکمیل میگردد.

برای دوستانی که بودجه کمتری برای سفر خود پیش بینی کرده اند اجاره ویلا در روستای زیارت پیشنهاد میگرد.روستای زیارت در فاصله 6 کیلومتری بالای میدان ناهارخوران قرار دارد و با مسیر جنگلی کوهستانی در کنار رودخانه شما را مشتاق رسیدن به مناطق مسکونی میکند.از ویلاهای منطقه زیارت میتوان به ویلا دوبلکس زیارت به کد 1034 در سایت گرگان تماشا اشاره کرد که بدلیل ویو ابدی و 360 درجه اطراف ان از بینظیر ترین های منطقه میباشد.امکانات کامل رفاهی که کامل بروز بوده و پنت هوس با دید 360 درجه جنگل در طبقه بالای ان جای تردید برای شما باقی نمیگذارد.

برای دوستانی که طرفدار اجاره خانه روستایی در زیارت هستند نیز میتوان بوم گردی زیارت در بخش خانه های روستایی سایت گرگان تماشا را معرفی نمود که با حیاطی سرسبز و چشم انداز کوه های بلند و تاب و به جنگل و تنور نون و کرسی حسو حال خاطرات قدیم را برای شما زنده خواهد کرد.بهرحال با هر سلیقه ای از ویلاهای جنگلی ناهارخوران تا بوم گردی زیارت و سوییت مبله لوکس در مرکز شهر گرگان را میتوان در این سایت دید و رزرو کرد .

نظرات کاربران

تا به حال کسی نظری ارسال نکرده است، شما اولین نفر باشید.

مطالب مرتبط