اجاره ویلا در زیارت گرگان


روستای زیارت گرگان چند سالیست به یکی از مقاصد گردشگری در کشور تبدیل شده و به همین اجاره ویلا در زیارت گرگان از مهم ترین دغدغه های مسافران عازم استان گلستان می باشد .منطقه زیارت در فاصله 6 کیلومتری از میدان ناهارخوران گرگان قرار دارد و در سال های اخیر منطقه جنگلی ناهارخوران با جاده های اسفالته چند باندی و امکانات رفاهی شهر گرگان را به دل جنگل وصل کرده است . بنابراین برای مسافران عازم روستای زیارت کمترنی نگرانی وجود نداشته و میتوانند در مدت نهایت 20 دقیقه خود را به این منطقه برسانند.جاده روستای زیارت کاملا از دل جنگل های انبوه و سرسبز میگذرد و با پیچ و تاب فراوان خود را به روستای زیارت میرساند . در طول مسیر شما میتوانید بسیاری از خانه های روستایی سنتی و اپارتمان های امروزی و ویلا هایی جنگلی را ببینید که بعضی از انها امکان اجاره برای مسافران را دارند . در کل این جاده 6 کیلومتری چشم انداز جنگل و صخره های کوهستانی همواره در جلوی چشمان شماست و برای انهایی که بار اول این مسیر را طی میکنند طول مسیر حس نخواهد شد. البته اولین توصیه به این دوستان برای حرکت در این مسیر در روشنایی روز است زیرا که جاده جنگلی و انبوه بوده و مه گیر است و برای بار اول شاید روشنایی روز ایمنی بیشتری برای شما داشته باشد . این جاده از محل های پر رفت و امد گرگانی ها بوده و کاملا امن بوده و در طول مسیر مملو از کافه و رستوران وتنورهای پخت نان محلی میباشد .

بدلیل سبک خاص روستایی منطقه اکثر خانه هایی که روستاییان در سال های اخیر در این منطقه ساخته اند به صورت اپارتمان های چند طبقه بوده که بزرگ ترین مزیت اپارتمان های زیارت برای اقامت , چشم انداز جنگلی بسیار عالی میباشد . البته مشکلاتی مانند پر رفت و امد بودن اپارتمان ها در تعطیلاتی مانند عید را مد نظر قرار بدهید.

سبک دیگر خانه های ویلایی زیارت هستند که میتوانید جهت اجاره ویلا در زیارت گرگان بر روی انها حساب کنید . این خانه های ویلایی اکثرا قدیمی ساز و متعلق به روستاییان بوده و مطابق با سلیقه انها سال ها قبل ساخته شده ولی دارای حیاط های بزرگ و سرسبز بوده و اکثرا با سقف های چوبی و تراس و نرده های جنگلی با گل های شمعدانی تزیین شده است . پیدا کرده این سبک از ویلا در زیارت گرگان بسیار سخت بوده ولی همواره مشتریان خاص خود را دارد . یکی از بهترین نمونه های خانه ویلایی در زیارت میتوان به بوم گردی زیارت در داخل بافت روستا اشاره نمود که با سابقه چند ساله و خدمات خوب ارایه شده به مسافران پیشنهاد میگردد. این خانه روستایی بدلیل تراس بزرگ چوبی و چشم انداز رو به کوه جنگلی بزرگی که در مقابل ان قرار دارد از بهترین گزینه های پیشنهادی برای علاقه مندان این سبک میباشد.

سبک دیگر برای اجاره ویلا در زیارت گرگان خانه های ویلایی لوکس و نوساز هستند که اکثرا در بالای کوه با منظره های بدون مزاحم و با نمای امروزی طراجی شده اند . این ویلاهای زیارت طالبان بسیاری دارند ولی مساله بسیار مهم اینست که تمامی این ویلاها مالکیت شخصی گرگانی ها را دارند و به طور یقین اجاره ای نیستند . ویلاهای لوکس زیارت گرگان تماما جنبه استفاده خصوصی داشته بنابراین به شما پیشنهاد میگردد وقت خود را صرف یافتن این موارد در منطقه زیارت نکنید. این مجموعه با سابقه چندین ساله در اجاره ویلا در گرگان و گلستان تا کنون ویلای لوکس اجاره ای در منطقه زیارت مشاهده نکرده و قراردادی در این زمینه ندارد.

بیشتر ویلاهای موجود بسیار ساده بوده ولی بدلیل اب و هوای خنک زیارت در بهار و چشم انداز های سرسبز جنگلی و پاییز فراموش نشدنی ان همواره بسیار طالب دارند و در اکثر روزهای سال رزرو میباشند. بنابراین اکیدا به شما توصیه میکنیم اجاره ویلا در زیارت در لحظه ورود به خصوص در ایام تعطیلات را فراموش نموده زیرا که تمامی ویلا های از هفته ها قبل توسط مسافران رزرو میشونذ و بخصوص در ایام نوروز حتی ساده ترین خانه های روستایی بدلیل حجم بالای مسافران رزرو بوده و حجم عظیمی از مسافران بدلیل عدم اگاهی کافی دست خالی به سمت شهرهای دیگر میروند و زیبایی های این منطقه را از دست میدهند. بنابراین برای اجاره ویلا در زیارت گرگان حتما سری به سایت گرگان تماشا بخش اجاره ویلا بزنید و برای تعطیلات چند روزه حتما از یک ماه قبل ویلای مورد نظر خو را رزرو نمایید. این مجموعه تمامی اطلاعات مورد نیاز شما از جمله عکس و مشخصات و امکانات و قیمت ها را به صورت بروز شده در اختیار شما قرار میدهد و کارشناسان همواره انلاین بوده و به شما در انتخاب ویلا جنگلی در گرگان و گلستان مشاوره خواهند داد.

نظرات کاربران

رضا 19 دی 1401

قیمتش خوبه

مطالب مرتبط