اجاره خانه روستایی در گلستان


شاید شما جز ان دسته از افرادی باشید که اقامت در خانه های روستایی گلستان را به ویلاهای گلستان ترجیح میدهید . خانه های قدیمی در روستاهای گلستان با مناظر بی نظیر رو به جنگل و کوهستان و بوی روستا که خاطره ای بی مانند را برای شما رقم خواهد زد . استان گلستان سرشار از روستاهاییست که به عنوان روستای هدف گردشگری معرفی شده و هر یک با امکانات و ویژگی های خاص خود شما را به میهمانی خود دعوت می کند . روستاهایی در دل جنگل با مناظر رو به کوه های بلند که اقامت در گلستان را برای شما خاطره انگیز خواهد کرد.

در سفر به گرگان و گلستان و در حین انتخاب خانه روستایی مناسب جهت اقامت در گلستان حتما به مشخصات اصلی توجه داشته باشید.همیشه مسیر دسترسی به روستای مورد نظر را از کارشناسان سایت گرگان تماشا بپرسید تا امکان دسترسی برای خودروی شما به راحتی وجود داشته باشد .همیشه امکانات اصلی مانند اب و برق و سیستم گرمایشی و سرمایشی خانه روستایی انتخابی تان را بررسی کنید تا اقامت مناسبی داشته باشید .جهت رزرو خانه های روستایی جنگلی و کوهستانی همیشه وجود تراس های بزرگ و دلباز رو به منظره را در الویت اجاره روزانه خود قرار دهید . در انتخاب خود حتما به ظرفیت مجاز و تعداد لوازم خواب توجه داشته باشید زیرا که خانه های روستایی نسبت به ویلاها امکانات محدود تری دارند .

در گلستان روستاهایی ییلاقی جنگلی و کوهستانی بسیاری در شهرهای گرگان و کردکوی و مینودشت و علی اباد و رامیان قرار دارند که شما می توانید در سایت گرگان تماشا از منو اجاره ویلا و بخش خانه های روستایی به همه ی انها دسترسی پیدا کرده و عکس و مشخصات کامل و قیمت هر نمونه را ببینید و سپس جهت رزرو خانه روستایی در گرگان و گلستان تماس گرفته و مراحل رزرو را طی نمایید .

از دیگر گزینه های اقامت روزانه در گلستان اجاره کلبه های جنگلی در گرگان می باشد . در فاصله 14 دقیقه با مرکز شهر گرگان 4 کلبه چوبی ساده با امکانات محدود در کنار جنگل و دریاچه ای زیبا قرار گرفته برای رزرو و اقامت در تعطیلات می بایست از چند هفته زودتر در خصوص رزرو ان اقدام نمایید تا از علاقه مندان به کلبه جنگلی گرگان جا نمانید. اقامت در کلبه های جنگلی گرگان خاطره ای تکرار نشدنی برای شما رقم خواهد زد.

از جمله خانه های روستایی زیبا در یکی از ییلاقات شهر رامیان در فاصله کمتر از یک ساعت از گرگان قرار دارد که با دیوارهای تمام چوبی و یک اتاق زیر شیروانی چوبی رو به جنگل های منطقه علاقه مندان بسیاری را دارد و تراس بزرگ رو به چشم انداز رو به روی ان برای همه جلب توجه می کند که با عنوان ویلا جنگلی رامیان در سایت گرگان تماشا قرار گرفته است .از دیگر گزینه های اجاره خانه روستایی در گلستان می توان به اقامتگاه روستایی فاضل اباد اشاره کرد هم سبک سنتی و روستایی را داراست و هم از امکانات مدرن امروزی برخوردار است . تراس 35 متری رو به جنگل که در صورت مساعدت هوا دریای از ابر را در زیر پای خود خواهید دید .

در رزرو سوییت و خانه روستایی در گلستان همواره به یاد داشته باشید در روزهای اخر هفته خصوصا تعطیلات هرگز بدون رزرو و برنامه ریزی قبلی به این اماکن سفر نکنید چرا که حداقل از 7 روز زودتر کلیه واحد ها رزرو شده و حضور شما در محل نتیجه ای برای شما بدنبال نخواهد داشت و مجبور به بازگشت به راه زیادی در تاریکی در مسیری جنگلی خواهید شد.

همواره جهت رزرو و اجاره خانه روستایی در گلستان و کلبه جنگلی های گرگان و اقامتگاه های بوم گردی در گلستان مراحل رزرو سایت گرگان تماشا را به ترتیب طی نمایید :

  1. ارسال پیام به شماره اعلام شده و اعلام تاریخ ورود و خروج و تعدادهمراهان و نام محل انتخابی شما
  2. ارسال تاییدیه خالی بودن مکان انتخاب شده در تاریخ مورد نظر توسط سایت به شما
  3. ارسال شماره کارت توسط سایت جهت واریز 50% پیش پرداخت توسط مسافر
  4. واریز وجه و ارسال فیش واریزی به سایت
  5. ارسال تاییدیه رزرو مکان انتخابی توسط سایت برای مسافر
  6. هماهنگی در روز تحویل توسط سایت
  7. واریز و تسویه حساب توسط مسافر پس از تحویل کد انتخابی

 

نظرات کاربران

اذر 4 خرداد 1398

لطفا یک شماره تلفن بدین بتونیم تماس بگیریم باهاتون

1

حذف پاسخ مدیر : اون لینک های ابی رنگ که تو مقاله براتون گذاشتم رو باز کنید هم میتونید مشخصات واحدها رو ببینید هم در زیر عکس ها شماره تماس نوشته شده

مطالب مرتبط