رزرو نوروزی ویلاهای گرگان


هر سال اسفند ماه دغدغه اول همه گردشگران رزرو نوروزی ویلا در شهر مقصد شان میباشد . گرگان و استان گلستان نیز چند سالیست که بواسطه معرفی جاذبه های دیدنی به استان مقصد در زمنیه گردشگری تبدیل شده است . برای همین از جمله مهم ترین مسایل پیش روی مسافران رزرو نوروزی ویلا و سوییت در گرگان و گلستان میباشد.

در شهر گرگان و روستاها ومناطق ییلاقی اطراف انواع ویلا و سوییت و خانه روستایی با سبک های مختلف برای انواع سلیقه ها وجود دارد ولی پیدا کردن مکان مناسب برای شما که بار اول به این منطقه وارد میشوید شاید کار سختی بنطر بیاید اما سایت گرگان تماشا با تلاش درتهیه لیستی از بهترین ویلاها وسوییت های گلستان و ارایه عکسهای واقعی و مشخصات کامل و قیمت های بروز سعی در کمک به این بخش از گردشگران نموده است .

شما در بخش اجاره ویلا در سایت گرگان تماشا به تفکیک ویلا و سوییت ها و خانه روستایی و هتل های گرگان و استان گلستان میتوانید مکان مورد نظر خود را بیابید . در گرگان از جمله مهم ترین مکان مورد علاقه ی مسافران برای اجاره ویلا در بخش بلوار ناهارخوران میباشد که به اطلاع می رساند تا این لحظه که این مقاله را برای شما در اسفند سال 97 مینویسم هنوز هیچ ویلا اجاره ای در این منطقه وجود ندارد. منطقه ناهارخوران از لوکس ترین مناطق شهری بوده که در انتهای همه کوچه ها جنگل قرار دارد و چشم انداز تراس خانه ها رو به کوه و جنگل میباشد . ویلاهای چندین هزار متری تریپلکس که متعلق به مردم شهر گرگان میباشد و گرگانیها هیچ علاقه ای به اجاره ویلاهای شخصی خود ندارند . بنابراین به دنبال اجاره ویلا در ناهارخوران گرگان نباشید که اگر به فرض هم موردی باشد اجاره روزانه ان از روزی 1 میلیون تومان حداقل شروع خواهد شد . ( فریب تابلوهای ویلا اجاره ای در ناهارخوران گرگان را نخورید که همه این موارد سوییت های کوچکی هستند که در پشت بلوار ناهارخوران در جاده های خاکی قرار دارند و از لحاظ امنیتی اصلا مورد اطمینان نمیباشند ) تمام تبلیغات هایی که مربوط به خانه های اجاره ای از ناهارخوران میبینید مربوط به منطقه ایست که 4 کیلومتر بالاتر از میدان ناهارخوران و بنام جاده زیارت قرار دارد . این منطقه مملو از خانه های روستایی و سوییت و ویلاهاییست که متعلق به روستاییان منطقه زیارت و بعضا گرگانیها میباشد که در این منطقه قیمت ها پایین تر بوده و شما میتوانید لیست ویلاهای اجاره ای زیارت گرگان را در سایت گرگان تماشا ببینید.این منطقه بدلیل قرارگیری در مجاورت کوه و جنگل و روستا و رودخانه بسیار زیبا بوده و با هزینه کمتر مورد های خوبی خواهید یافت .هنگام اجاره سوییت درمنطقه ییلاقی زیارت بدلیل اب و هوای سرد و نبود گازکشی در همه مناطق همیشه به امکانات گرمایشی مکان مورد نظر خود توجه داشته باشید.

از جمله های شهرهای گردشگری در نزدیکی گرگان شهرفاضل اباد و علی اباد میباشد که دو دهنه ییلاقی زیبا در این شهر ها قرار دارد که تعداد بسیار زیادی از روستاهای ییلاقی در این مناطق قرار گرفته و شما در بخش خانه های روستایی میتوانید با مشصات این سوییت ها اشنا شوید. شهر بعدی شهر رامیان میباشد که در کنارجنگل قرار داشته و انواع سوییت های اجاره ای رامیان را میتوانید در روستاهای ییلاقی ان ببیند. از بهترین گزینه ای اقامتی کلبه های جنگلی گرگان در ایام نوروز میباشد که با توجه به قرارگیری در دل جنگل و کنار دریاچه و حال و هوای سنتی و قیمت های ارزان بیشترین میزان توجه درمیان مسافران را به خود جلب کرده و همواره رزرو کلبه جنگلی گرگان را از چند هفته زودتر از موعد ورود خود به یاد داشته باشید.

برای رزرو نوروزی ویلاهای گرگان همواره به یاد داشته باشید با توجه به حجم بالای مسافران نوروزی و شورع رزرو ویلاها و سوییت های گلستان از بهمن ماه , انتخاب اماکن اقامتی در گلستان را به روزهای اخر اسفند نسپارید که مطمینا بهترین ویلا و سوییت های جنگلی گرگان را از دست خواهید داد.

نظرات کاربران

تا به حال کسی نظری ارسال نکرده است، شما اولین نفر باشید.

مطالب مرتبط