سوییت ارزان در گرگان


برای بسیاری از مسافران از مهم ترین اصول سفر بعد از انتخاب مقصد هزینه سفر میباشد . در شرایط کنونی کشور همه خانواده ها مخصوصا انهایی که تعداد بیشتری دارند امکان سفر و اقامت در همه اماکن را ندارند بنابراین در این مقاله به معرفی اماکن اقامتی ارزان در گرگان و گلستان برای این دسته از مسافران میپردازیم. استان گلستان بدلیل قرارگیری در نوارشمالی کشور و تعداد بالای گردشگران ورودی از لحاظ قیمت اماکن اقامتی در رده متوسط رو به بالا میباشد بنابراین اجاره سوییت ارزان در گرگان به عنوان مرکز استان که قیمت خدمات در این شهر بالاتر بوده و بیشترین تعداد ورودی مسافران استان نیز به این شهر میباشد ازمهم ترین مسایل برای همسفران میباشد .  برای اجاره سوییت ارزان در گرگان بدون شک بعضی از قسمت های شهر هم چون خیابان ولیعصر و بلوار ناهارخوران و النگ دره اصلا پیشنهاد نمیگردد . در این مناطق شهری گرگان بدلیل نمای رو به جنگل خانه ها و بافت مدرن شهری میتوان گران ترین خانه ها و ویلاها را جهت اقامت رزرو کرد. اما درنوار مرزی حاشیه شهر و در قسمت های ورودی شهر میتوان به محله های ارزان قیمت با سوییت نقلی و قیمتی مناسب تر نیز برخورد . بنابراین یکی از گزینه ها برای اجاره سوییت ارزان در گرگان سوییت های نقلی هست که به صورت گذری در سر جاده قابل رزرو هستند که این روش بدلیل نامشخص بودن نام و نشان مالک ها اصلا توصیه نمیگردد . روش دوم مراجعه به سایت های بومی استان همچون سایت گرگان تماشا میباشد که کلیه سوییت ها و ویلاهای استان گلستان با ان طرف قرارداد میباشند .

با ورود به سایت گرگان تماشا و بخش اجاره ویلا و خانه های روستایی تمام گزینه های موجود در استان گلستان برای اجاره در یک لحظه دسترسی خواهید داشت . در قسمت ویلاها از جمله سوییت های ارزان میتوان به کد 1021 در شهر گرگان ودر بخش خانه های روستایی میتوان به بوم گردی زیارت و اقامتگاه بوم گردی میرزا و کلبه جنگلی گرگان به عنوان اماکن اقامتی مناسب که بعضی ها جنگلی نیز میباشند اشاره نمود که در تیر ماه سال 98 که در حال نوشتن این مقاله هستم با رنج قیمت 150 تا 200 هزار تومان میتوانید انها را رزرو نمایید که از جمله سوییت های ارزان منطقه میباشند و در عین حال بدلیل کیفیت خوب همواره مسافران در صف رزرو انها میباشند .

از جمله گزینه های مناسب برای اقامت مجتمع اقامتی انجیلو در نزدیکی شهر دلند میباشد که برای یک اتاق 2 نفره با صبحانه با قیمتی در حدود 160 هزار تومان روزانه میتوان اتاق های 25 متری مجتمع را رزرو نمود و از چشم انداز رو به جنگل سوییت ها استفاده کرد.

از دیگر خانه های روستایی ارزان در علی اباد میتوان به خانه روستایی چلی اشاره کرد تا اقامت برای 8 نفر مناسب بوده و قیمتی در حدود 195 هزار تومان را دارد. خانه روستایی چلی بدلیل ویو رو به جنگل و بافت روستایی از گزینه های خوب اقامت ارزان در گلستان میباشد.

از دیگر اقامتگاه های ارزان در منطقه فاضل اباد و علی اباد میتوان به بوم گردی های این مناطق اشاره کرد که رنج قیمت متوسط داشته و بدلیل چشم انداز مناسب و ظرفیت نفرات خوب گزینه مناسبی برای اقامت میباشند که در صفحه خانه های روستایی سایت گرگان تماشا میتوانید مشخصات انها را ببینید.

بهر حال هر یک از سوییت ها و ویلاها در گلستان با توجه به بافت منطقه و چشم انداز و ظرفیت شان و امکاناتی نظیر تراس های با چشم انداز و استخر و حیاط مستقل و پارکینگ سرپوشیده مزیت خاص خود و قیمتی مناسب برای مخاطب خود دارند که هر کس در هر سفر با توجه به بودجه و هدفش میتواند انها را انتخاب نماید.

نظرات کاربران

افسانه 21 فروردین 1399

اجاره یساله ی خونه روستایی نزدیک گرگان میخوام ترجیحا ییلاقی،، برای آرامش خودم وپسرام. لطفا راهنماییم کنید

حذف پاسخ مدیر : با سلام جهت اجاره یک ساله می بایست به مشاورین املاک سطح شهر مراجعه بفرمایید

محمد رضا مباشری 21 بهمن 1402

سلام برای 27 اسفند تا 7 فروردین یک خوابه یا دوخوابه مناسب میخواهم

مطالب مرتبط