اجاره ویلا استخردار گرگان


برای خیلی از مسافران شمال کشور اقامت در ویلا استخردار از جذابیت بیشتری نسبت به سایر اماکن را داراست . در استان گلستان هم چون مناطق دیگر ویلاهای استخردار گرگان بسیار مورد توجه بوده و انتخاب یک ویلا متناسب با شرایط و وبودجه شما نیز روش خود را دارد.برای بسیاری از کسانی که برای بار اول به گرگان و گلستان سفر میکنند به دلیل عدم آشنایی با جغرافیای شهر و محله ها کمی دچار مشکل خواهند بود . به همین علت در این مقاله به معرفی روش انتخاب ویلا در گرگان و یا سوییت در گلستان و ویلاهای استخردار گرگان خواهیم پرداخت .

در یکی از سایت های بومی معروف در سطح کشور به نام گرگان تماشا می توانید انواع سبک اماکن اقامتی خود را انتخاب کنید . با ورود به سایت گرگان تماشا و بخش اجاره ویلا , تعداد زیادی کدهای انتخابی را خواهید دید . در این میان کد 1022 و 1015 مربوط به ویلاهای استخردار میباشند . اطلاعات کامل در مورد کد 1015 را میتوانید در مقاله ویلا باغ گرگان بخوانید.در این بخش به توضیحات کامل در مورد ویلا استخردار کد 1022 میپردازیم . این ویلا با دسترسی جاده اسفالته و استخر فعال در حیاط با فضای سبز بسیار ممتاز می باشد . ساختمان این ویلا به صورت دوبلکس 2 خوابه و با دکوراسیونی مدرن می باشد .

تراس بزرگ رو به حیاط در طبقه دوم که بر روی ان مبلمان مخصوص برای راحتی شما قرار گرفته است و در کنار تراس باربکیو برای رفاه حال شما قرار گرفته است . شما می توانید روی تراس در حال مشاهده کودکان خود در استخر به اماده کردن غذا برای ناهار مشغول باشید.

مبلمان داخلی ویلا با تعداد کافی مبل و میز و کیفیت مرغوب دکوراسیون حس و حال فضای خانه شخصی خودتان را برای شما ایجاد میکند.در محیطی کوچک فضا سازی خوبی صورت گرفته و همه امکانات مورد نیاز شما در این ویلا پیش بینی شده است .

وارد حیاط که میشوید استخری بزرگ در زیر نور افتاب قرار گرفته و یک الاچیق برای شب نشینی شما در حیاط نظر گرفته شده است . در حیاط فضای سبز و درختان و گلکاری ها چشم نواز بوده و محیطی صمیمی برای شما فراهم میکند.

فاصله این ویلا تا شهر گرگان نهایت 15 دقیقه بوده و در نزدیکی اتوبان اصلی تهران گرگان قرار داشته و ازین نظر مشکلی برای دسترسی به شهرها و امکان دیدنی در استان نخواهید داشت. فاصله این ویلا تا بندترکمن در حدود 30 کیلومتر و تا ابشارکبودوال 75 کیلومترمیباشد.

برای بسیاری از علاقه مندان به ویلاهای جنگلی گرگان و یا خانه ها و بوم گردی ها در استان گلستان نیز در سایت گرگان تماشا انواع انتخاب ها وجود دارد . کافیست در بخش اجاره ویلا   به بخش خانه های روستایی نیز سری بزنند.

نظرات کاربران

روژان شکی 2 فروردین 1399

خیلی شیک و زیباست

1

فاطمه 8 اردیبهشت 1400

مشخصه زیباست چجوری رزرو کنیم

حذف پاسخ مدیر : با سلام به بخش اجاره ویلا میتونید مراجعه کنید و در واتساپ با شماره تماس ذکر شده جهت رزرو هماهنگ بفرمایید

مطالب مرتبط