اجاره ویلا گرگان


در صورتی که علاقه مند به مشاهده عکس ها و مشخصات ویلاهای گرگان و یا رزرو انها هستید لیست ویلاهای گرگان را ببینید.

همه ی گردشگرایی که تو تعطیلات میرن سفر به دو دسته تقسیم میشن :

  1. گردشگرایی که سعی میکنن از قبل همه ی برنامه ریزی هاشونو انجام بدن و مسیر حرکت و جاهای دیدنی و محل اقامتشونو از قبل معلوم کرده باشن و وقتی میرسن به مقصدشون از زمان نهایت استفاده رو ببرن و در ارامش کامل باشن که همه چیز پیش بینی شده .

  2.   دسته دوم گردشگرایی هستن که علاقه خاصی به ماجراجویی و هیجان دارند و اساسا از نامعلوم بودن سفر و مقصد و محل اقامت بیشتر لذت میبرند .

حالا شما جز هر دسته ای باشید بالاخره وقتی وارد یک منطقه ای میشین مهمترین بخش کار تعیین محل اقامت با امکانات مناسب خودتون هست . تو ایران و علی الخصوص شهرهای گردشگری از قدیم رسم بوده مالکین خانه ها و ویلاهای اجاره ای با یک سری پلاکارد تو مسیر مسافرا وایمیستن و خانه ها رو به صورت شفاهی بدون هیچ عکسی معرفی میکنن و مسافرم بی خبر از آدرس ها و قیمت ها , فقط دنبال یک جایی برای اقامتشه و بالاخره به اجاره یکی از ازین موارد تن میده , البته چاره دیگه ای هم نداره .

حالابا در نظر گرفتن موارد بالا فرض کنید شما وارد یکی از شهرهای شمالی ایران به نام گرگان شدید و دنبال یک خانه ی مناسب هستید. اول از همه وقتی از ورودی های شرقی و غربی وارد گرگان میشید کلی ازین دوستان پلاکارد به دست می بینید که اکثر این دوستان خانه ها ی اجاره ای تو محله هایی دارن که این مناطق جز محله های بسیار ضعیف گرگان بوده و هر کسی نمیتونه با اقامت تو این مناطق کنار بیاد.

یک ذره اگه صبور تر باشید و مسیرهای جنگل ناهارخوران رو دنبال کنید بعد از پمپ بنزین دخانیات به دسته دیگه ای از دوستان پلاکارد به دست میرسید که خانه های اجاره ای که این دوستان به شما معرفی میکنند در محله ای به نام قلعه حسن قراردارند . مدیریت سایت گرگان تماشا به عنوان یک شهروند قدیمی گرگانی اصلا این منطقه رو به لحاظ مشکلات فرهنگی و امنیتی و غیر بومی این افراد جهت اقامت معرفی نمیکنه و تا جای ممکن از اقامت در این منطقه اجتناب کنید.

کمی که راه رو ادامه بدین به میدان ناهارخوران میرسید که هنوزم دوستان پلاکارد به دست در این مناطق به فعالیت مشغول هستند . در این قسمت کسایی که خانه های اجاره ای زیارت و یا ویلاهای اجاره ای زیارت رو معرفی میکنن گزینه های بهتری جهت انتخاب هستند.

از ناهارخوران به سمت روستای زیارت مسیر جنگلی زیبایی در کنار رودخانه وجود دارد که با عبور ازون و رسیدن به مجموعه های اقامتی و خانه مسافر و کلی مشاور املاک میتونین مکان مورد نظرتون رو انتخاب کنید. ساکنین این منطقه انسان هایی بسیار شریف بوده و در اجاره خانه از انها هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت .

البته به دلیل معروفیت این منطقه از نظر گرشگری , معمولا در روزهای تعطیل تمامی خانه ها و ویلاهای مناسب قبلا رزرو شده و موارد خیلی ساده تر بعضا پیدا خواهید کرد . حال به جهت دسترسی همه گردشگران به اماکن اقامتی این منطقه سایت گردشگری گرگان تماشا اقدام به جمع اوری اطلاعات و ادرس ها و ثبت عکس های با کیفیت از این موارد کرده که شما به راحتی از هر جای ایران میتونید بدون نگرانی مکان مورد علاقتون را رزرو کنید و در تعطیلات با ارامش به این منطقه سفر کنید. در این سایت مجموعه ای از ویلا ها و سوییت اپارتمان ها و خانه های روستایی و کلبه های جنگلی جهت اقامت دوستان با هر سلیقه ای نمایش داده شده است . گردشگران میتونن از طریق لینک زیر نسبت به رزرو ویلاهای گرگان اقدام کنند :

http://gorgantamasha.ir/Default/Categories/1?categoryid=16

هم چنین گردشگرانی که علاقه مند اقامت در محیط هایی همچون هتل ها و هتل اپارتمان ها هستند میتونن با ورود به بخش هتل ها نسبت به رزرو انلاین اتاق مورد نظرشون اقدام کنند . در این بخش کلیه هتل های گرگان و استان گلستان نمایش داده شده است. گردشگران میتونن از طریق لینک زیر نسبت به رزرو انلاین هتل های گرگان اقدام کنند :

http://gorgantamasha.ir/Default/Categories/1?categoryid=17

در هنگام اجاره ویلا در زیارت گرگان و بررسی و مقایسه قیمت ها حتما توجه داشته باشید که این منطقه کوهستانی و ییلاقی بوده و بسیار سردسیر می باشد و از مهم ترین ملاک های انتخاب ویلا در این منطقه سیستم گرمایشی مناسب می باشد که خانه های با سیستم شوفاژ از مناسب ترین موارد می باشند . نکته دیگر که همچون کلیه ویلاهای کشورمون در قیمت تاثیر گذار هستش چشم انداز و وجود تراس های رو به جنگل و یا کوه و یا حیاط های رو به جنگل می باشد که حتما باید مورد توجه قرار گیرد. از مسایل مهم دیگر که بر روی قیمت ها تاثیر گذار هست مسیله تعداد واحد های یک اپارتمان که هر چه کمتر باشه قیمت ها بالاتر بوده و یا اینکه ویلایی و دربست باشد که بازهم قیمت ها رو بالاتر میبرند.

گرگان تماشا تمام تلاشش رو میکنه تا گردشگران ورودی به شهر گرگان و استان گلستان , خاطره ای خوش از حضورشون تو این منطقه رو ثبت کنند و بازهم به این منطقه برگردند.

نظرات کاربران

احمد 5 آذر 1396

خيلي كمكم كرد مخصوصا كه ادرس و قيمت به وضوح ذكر شده بود

مطالب مرتبط